Rozbor reklamy


Obsah reklamy

V reklamě můžeme vidět různé druhy sportů a nejen je, ale i lidi na ulici a podobně. Dle mého názoru reklama žádný příběh nemá kromě motivace a zábavy, která je určitě pro sport důležitá. Protože reklama je zaměřená především na sport, když jde o značku, která vytváří sportovní oblečení a obuv. Moto reklamy je "JUST DO IT". Takže hlavní sdělení je pokud něco chceme a něco nás baví, tak to máme udělat. 

Cílová skupina

Reklama oslovuje všechny věkové kategorie a i obě pohlaví. Je cenově dostupná, takže si ji může dovolit téměř každý. Hlavní je, ale že ji nakupují hlavně lidé, kteří nosí sportovní oblečení a sportují. Tuto reklamu bych zařadila asi hlavně před sportovní pořady, protože by to tématicky odpovídalo námětu reklamy. 

Přesvědčovací techniky

Snaží se nás přesvědčit pomocí známých úspěšných tváří, jako jsou například fotbalisté. Reklama je plná talentovaných lidí nebo lidí, kteří si jdou za svým cílem proto má značka takový úspěch. Má kvalitní oblečení a zákazníci se často domnívají, že díky němu budou také úspěšní.  Za hlavní myšlenkou reklamy je skryto, dle mého názoru, že pokud nás něco baví tak si za tím máme jít, i když to není vždy lehké, ale že výsledek za to potom stojíl.

Hodnoty

Reklama zobrazju hlavně zdravý životní styl, který neodmyslitelně ke sportu patří. Vyjadřuje různé skupiny lidí, národy i různý věk a pohlaví, odlišné druhy sportů, takže v této reklamě žádný stereotyp nenajdeme.

Obrazy a hudba

Reklama se odehrává hlavně venku na různých hřištích a nebo v parku. Svědčí o tom, že si máme jít za svým cílem a nevzdávat se.